diumenge, 19 de desembre del 2010

Sopar Nadal Motoclub Nicogass Bocairent

Ahir vam disfrutar del Sopar de Nadal del Motoclub, es la tercera volta que ho fem, i cada volta va millorant.
A vore si em passa Sergi les dades de la gent que érem i fotos, però tinc la impressió que cada volta està milor, encara que ha esta ocasió no van haver discursos.... això no se si es bo o roin jajajajaja.



Quan vam arribar la taula estava parada amb tres plats de picà: una ensalada, companatge (pernil, formatge, salxixó, embuxao...) i salmó amb tomaca. Es vam seure i ens van preguntar que volíem de beure.... i ja no es vam preocupar mes d'això.... contínuament anaven traient-nos la beguda sense demanar-la.
A continuació van traure dos plats mes de picà, esta volta calents. Pimentons del Piquillo i creïlles farcides.

Després el plat de sopar, on es podia triar entre peix o carn, jo vaig demanar corder i estava boníssim, molt tendre.

I per a finalitzar va vindre el postre amb un tros de coca de xocolate calenta i una bola de gelat.
Cafés i al Tram a fer-se una consumició i el sorteig de regals. On jo vaig ser un dels afortunats i vaig tindre premi enduent-me un xubasquer d'Spidi, que si no el puc gastar a la moto a la bici si.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada